Comunicat institucional sobre les pintades a la façana de l'Ajuntament
L’Ajuntament lamenta profundament l’incendi produït el passat dijous al municipi, un fet que ha afectat el conjunt de la ciutadania i davant del qual el consistori expressa la seva comprensió envers les persones afectades i el conjunt dels veïns i veïnes.
Així mateix, el consistori lamenta les pintades aparegudes a la façana de l’Ajuntament. Tot i entendre el neguit existent i la sensibilitat que ha generat aquesta situació, l’Ajuntament considera que aquest tipus d’actuacions no es poden justificar i no contribueixen al clima de responsabilitat i convivència necessari en aquests moments.
El consistori es manté a l’espera dels resultats de les investigacions en curs per tal d’esclarir els fets i continua treballant, des de la màxima responsabilitat institucional, per restablir la normalitat al municipi com més aviat millor.