Actes vandàlics al semàfor del carrer Tarragona

Diumenge, 7 de juny de 2026

L’Ajuntament informa que s’han produït actes vandàlics als semàfors situats al carrer Tarragona, que regulen el pas de vehicles. En concret, s’han trencat els vidres dels dispositius i s’ha intentat desplaçar-los de la seva ubicació.

Aquests semàfors són de caràcter temporal i tenen la funció de facilitar l’accés i la sortida dels veïns i veïnes de les zones properes a la fàbrica a través d’aquesta via.

El consistori fa una crida al civisme i al respecte pel mobiliari urbà, recordant que la col·laboració de tothom és essencial per garantir el bon funcionament i manteniment dels serveis públics.

Darrera actualització: 7.06.2026 | 22:24