SOREA. Servei Municipal d'Aigües

Els informem que a partir del mes de juny d'enguany, SOREA, S.A.U. posa a disposició de tots els ciutadans un nou telèfon d'atenció al client per realitzar les seves consultes i gestions de manera gratuïta.

ATENCIÓ AL CLIENT: 900 405 070 (Gratuït)

La resta de canals de contacte romandran igual que fins ara:

INCIDÈNCIES I AVARIES: 900 304 070 (Gratuït)

TELÈFON PER INFORMAR LECTURES: 900 816 101 De dilluns a divendres, de 8.00h a 21.00h.

OFICINA PREMIÀ: 93 752 28 91

OFICINA EL MASNOU: 93 555 06 28

A l'apartat "Contacta" de l'Oficina Virtual www.sorea.cat / 24 hores, 365 dies a l'any.

Twitter @sorea De dilluns a divendres, de 9.00 a 17.00 hores.

També els informem que el segon divendres de cada mes, de 9 a 13h, un tècnic de SOREA es desplaça a l’Ajuntament per tal d’oferir als clients un espai de gestió de tràmits en relació al seu contracte d’aigua.

 

 

Camino del Real, 110-112 - 08330 Premià de Mar - Barcelona
Nom de contacte: Sorea
Telèfon: 900 304 070
Telèfon: 902 250 070
Correu electrònic: https://sorea.aguasonline.es/ca/inicio
Lloc web: www.sorea.cat/ca
Horari:  
El segon divendres de cada mes, de 9:00h a 13:00h, un tècnic de SOREA es desplaça a les oficines de l'Ajuntament.
Darrera actualització: 05.06.2018 | 10:15